ADIKKU ALI d^_^b,jejak kasih

to; ali hussin

wahai adikku,
kini engkau telah dewasa,
menempuh alam yg ak sendiri telah lalui,
mungkin keadaan kamu dan aku dalam situasi ini berbeza,
tetapi mungkin juga sama,

engkau yang dahulu suka menangis,
tetapi aku tahu,
engkau sekarang sudah tidak menangis lagi,tabah dan mampu berdikari,
berdiri atas kaki sendiri,
tidak mengharap orang laen,
tidak gentar bersendirian,

adikku ali,
telah lama tidak kulihat wajahmu,
susuk tubuhmu,
mungkin kau sudah lagi besar dariku,
lebih gagah dariku,
mungkin juga akan kau kalahkanku jika aku dan kamu 'wrestling',
tp ingat abah jgk yg menang,

mungkin engkau di sekolah agama itu telah dididik dengan amalan agama,
zikir,ma'thurat dan sebagainye,
jangan kau sama sekali lupa walau satu ayat kerna itu ialah amanah agama,
mungkin engkau juga telah berani bersuara,
bersuara dgn lantang untuk membidas fakta2 auta,
tp ingat suara ibu,ita n aiyshah lagi kuat,

engkau ialah engkau,
aku ialah aku,
ape ak ckp ny pun ak sndri x tahu,
tetapi engkau tetap adikku,

nukilan;amin
hahaha

pagi yg gelap kini sudah terang,
aku abangmu dan engkau adik,
hahaha,

ny la adikku yg paling bongsu,hehe,
die ny peh!!
mantap loh!

baru2 ny,die bru dpt jmpe ibu n abah yg tercinta, yelakan,dh 40 hri x jmpe,haha,
ny ade gmr sket, org panggil jejak kasih versi keluarga DODOL SEDAP,hahahaha, ny la ali! yg sblh pegang mic tu,hmm besar gle nah!


wif my ibu dpn skola die,peh, by ksejarah skola die ny,hehe

ibu nangis daa~

jgn cover, nangis puas 2 dlu ali,hehe